دوستای گل واقعا ازتون ممنونم که اس ام اس های زیباتونو تقدیم به وبلاگ خودتون میکنید دوستون دارم

 

(فرستنده : محرم راز)
من ساده و بی رنگم
/ من عاشق دل تنگم / صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم .
 

(فرستنده : فرزانه)
چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است و میروم به اوج
، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است .
 

(فرستنده : سمیرا)
در چشمان کسانی که پرواز را نمی فهمند
، هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد .
 

(فرستنده : فرزانه)
از دیروز به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس
! افسوس که تو به فرداها سفر کردی .
 

(فرستنده : مصیبت)
تنت همچون گلی زیبا و نیکوست
/ عزیزم ، بهترین ، میدارمت دوست / صدایت همچو آواز قناریست / بگو بی تو چگونه میتوان زیست ؟
 

(فرستنده : مهران از شیراز)
خدایا به داده و نداده و گرفته ات شکر
، که داده ات نعمت است ، نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان .
 

(فرستنده : غریبه از اصفهان)
عشق یعنی التماس و انتظار
/ عشق یعنی بوسه ای بر دست یار / عشق یعنی پا و دل دنبال تو / عشق یعنی هرچه دارم مال تو / عشق یعنی خال و ابروی کمان / عشق یعنی یک تیمم یک نماز / عشق یعنی تا ابد با من بمان .

 
(فرستنده : مصطفی از تهران)
ای سیب سرخ غلتزنان در مسیر رود
/ یک شهر تا به من برسی عاشقت شده است / پر می کشی و وای به حال پرنده ای / کز پشت میله ی قفسی عاشقت شده است .
 

(فرستنده : حسنا)
فراق یعنی دوری
، دوری یعنی دلتنگی ، دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تموم دنیا !
 

(فرستنده : محرم راز)
شاخه با ریشه ی خود حس غریبی دارد
/ باغ امسال چه پاییز عجیبی دارد / غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست دگر / با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد / خاک کم آب شده مثل کویر تشنه / شاید از جای دگر مزرعه شیبی دارد / سیب هر سال در این فصل شکوفا می شد / باغبان کرده فراموش که سیبی دارد .

 

(فرستنده : فرزانه)
اگر با گریه دریایی بسازم
/ اگر با خنده رویایی بسازم / اگر خنده شود در من فراموش / اگر گریه شود با من هم آغوش / تو را هرگز نخواهم کرد فراموش .
 

(فرستنده : فریبا از تبریز)
یک آسمان ترانه
/ صد بیت عاشقانه / تقدیم به قلب پاکت / ای بهترین بهانه .
 

(فرستنده : فریبا از تبریز)
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان آبی دلم درخشید
، تو اولین و آخرین حکایت بی انتهای عشقی .

 
(فرستنده : فریبا از تبریز)
تکرار همه چیز توی زندگی خسته کننده است
، اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگی من است .

 
(فرستنده : ناشناس)
نبودن هیچ کس سخت نیست
، فراموش کردن یک بودن سخت است .
 

(فرستنده : احمد)
مشغول بازسازی جاده ی خاطراتم بودم تا وقتی دوباره خواستی برگردی
، پستی و بلندی های جاده اذیتت نکنه ، ولی یکدفعه چشمم به تابلوی فرسوده ی کنار جاده افتاد که روی آن نوشته بود : جاده ی خاطرات یکطرفه است !
 

(فرستنده : صادق)
هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ
، چه کنم من که دلم تنگه همیشه !
 

(فرستنده : محمد منجنبی از تهران)
یک شبی مجنون نمازش را شکست
/ بی وضو در کوچه ی لیلا نشست / گفت : یارب از چه خوارم کرده ای ؟/ بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟/ مرد این بازیچه دیگر نیستم / این تو و لیلای تو ، من نیستم / گفت ای دیوانه ، لیلایت منم / در رگت پنهان و پیدایت منم / سال ها با جور لیلایت ساختی / من کنارت بودم و نشناختی .
 

(فرستنده : ناشناس)
امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنم
/ در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم / امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد .
 

(فرستنده : ناصر از خمینی شهر)
چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده ات از ته دل
، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر ، یاد هم که نبود حرفی نیست !

 

(فرستنده : راحله)
ستاره در آسمان نقش زمینه
/ خودم انگشتر و یارم نگینه / خداوندا نگینم را نگهدار / که یار آخر و اول همینه .
 

(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
میگویم سلام
، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد .
 

(فرستنده : راحله)
جای خالیت تو دلم مرگ رو بهونه میکنه
/ تو نباشی روزگار منو دیوونه میکنه .
 

(فرستنده : اسماعیل محرابی از تهران)
بر آن سریم کزین قصه دست برداریم
/ مگر عزیز من ، عشق دست بردار است / کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است / مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است .
 

(فرستنده : راحله)
اتل متل یه فانوس
/ فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره .
 

(فرستنده : الهام از اصفهان)
هر دیده که عاشق است خوابش ندهید
/ هر دل که در آتش است آبش ندهید / دل از بر من رمید ، از بهر خدای / گر آید و در زند جوابش ندهید .